نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8

موضوع: بررسی پنالتی شدن سایت در گوگل

  1. #1

    بررسی پنالتی شدن سایت در گوگل

    تا حالا چک کردید، سایتی که دارید و مدیریت می کنید در گوگل پنالتی شده است یا نه ؟

    از طریق سایتی که به شما معرفی می کنیم می توانید اسپم بودن سایت خود را در گوگل چک کنید و مطمئن شوید که دلیل کاهش بازدید سایت شما و افت رتبه ای که در گوگل اگر داشتید به خاطر پنالتی شدن گوگل بوده است یا خیر.!

    برای این کار کافیست وارد سایت زیر شوید و ادرس سایت خود را وارد کنید:

    Google Penalty Checker

    اگر سایت شما پنالتی گوگل شده باشد با رنگ قرمز مواجه میشوید.

    ولی اگر سایت شما در پنالتی گوگل نباشد با پیغام site.com looks OK به صورت سبز رنگ مواجه میشوید.
    زندگی مانند چرخ و فلک می ماند گاهی در اوج و گاهی در زیر

  2. #2
    salam.
    az penalty yani masdod shodan google
    alan saite me ro qermez zad.yani too google masdod shode rafte to black list google.
    kyokushin-karate.ir is possibly penalized or sandboxed by google!
    ino qemerz neveshte
    age rafte che kar konam dar biad

  3. #3
    سایت ما رو هم پنالتی زده! sand box خیلی دقیق نسیت. نگران نباش دادا

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    ممنون ا ز اطلاعات ، اما بهتر هست در مورد پنالتی گوگل این مطلب را هم بخونید:
    پنالتی گوگل چیست و چه علت*هایی می*تواند داشته باشد ؟
    موتور جستجوی گوگل از الگوریتم*های متعددی برای رتبه*بندی نتایج جستجو استفاده می*کند. بسیاری از صاحبان سایت*ها نیز در تلاش هستند با روش*های قانونی و غیرقانونی رتبه*بندی سایت خود را در دید گوگل افزایش دهند.

    جریمه گوگل یا پنالتی گوگل

    گوگل برای بهبود کیفیت نتایج جستجو و مقابله با افرادی که در تلاش هستند با تقلب، خود را بالاتر از سایر رقبا قرار دهند، گاهی سایت*ها را مورد جریمه یا پنالتی قرار می*دهد.


    علت*های جریمه یا پنالتی گوگل
    پنالتی گوگل به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر به انجام می*رسد:

    خرید بک لینک
    تولید اسپم یا هرزنامه در سایت
    سایت آلوده به ویروس
    سوء استفاده از محصولات گوگل در سایت
    نقض قوانین مالکیت
    انتشار یا سرقت اطلاعات شخصی کاربران
    شبیه*سازی سایت*های معتبر برای فریب مخاطبان
    نمایش تبلیغات پاپ آپ یا هدایت کاربران به سایت*های دیگر
    تولید محتوای متفاوت برای گوگل و مخاطبان( Cloacking )
    قرار دادن Rich Snippetهای نادرست یا نامربوط
    سئو سایت بیش از حد
    سایت*های متقلب چگونه شناسایی می*شوند ؟
    شناسایی سایت*های متقلب در بیشتر موارد توسط سیستم*های هوشمند گوگل به انجام می*رسد. علاوه بر آن کاربران مختلف نیز می*توانند با مراجعه به این صفحه انواع مختلف سایت*های خرابکار و متقلب را به گوگل گزارش دهند.

    گزارش کاربران ممکن است به صورت مستقیم رتبه*بندی سایت*ها را تحت تاثیر قرار ندهد. بلکه می*تواند به گوگل کمک کند تا الگوگریتم*های هوشمند خود را بهینه*سازی نماید و در آینده این گونه سایت*ها را به آسانی شناسایی کند.

    چه نوع جریمه*هایی توسط گوگل به انجام می*رسد ؟
    جریمه*های در نظر گرفته شده برای طراحی سایت* های مختلف بسته به نوع تقلب یا خرابکاری متفاوت هستند. جریمه*ها ممکن است کوتاه*مدت یا بلندمدت باشند و گاهی به صورت دائمی برای یک سایت در نظر گرفته شوند. برخی از انواع جریمه*ها عبارتند از:

    کاهش رتبه صفحه
    کاهش رتبه دامنه
    کاهش تعداد نمایش در فهرست نتایج
    حذف از نتایج جستجو
    کاهش تعداد صفحات Index شده در Search Console
    نمایش پیام*های هشدار برای کاربران
    چگونه می*توان از پنالتی گوگل آگاه شد ؟
    برخی از جریمه*های گوگل بسته به نوع تخلف ممکن است در Google Search Console با پیام*هایی همراه شوند. بررسی این پیام*ها، رفع مشکل و ارسال درخواست بازبینی می*تواند این گونه جریمه*ها را بی اثر کند.

    هشدار ارسال اسپم در گوگل

    برخی دیگر از جریمه*ها ممکن است با افت بازدید سایت به صورت کلی یا در کلمات کلیدی خاص قابل شناسایی باشد.

    به طور کلی صاحبان سایت باید به صورت منظم وضعیت بازدید کلمات کلیدی مهم خود و جایگاه آن در نتایج جستجو را بررسی نمایند تا در زمان مناسب بتوانند واکنش*های لازم را به انجام برسانند.

    نکته*ای که در خصوص جایگاه سایت در نتایج گوگل باید به آن توجه کرد مثلا در مورد با کلمه طراحی سایت اصفهان و یا سئو اصفهان این است که جریمه*ها معمولا بلند مدت هستند و نباید آزمون*های A/B را با جریمه اشتباه گرفت.

    تغییر جایگاه در کلمات کلیدی کم ارزش یا در صفحات کم ارزش، لزوما به معنی پنالتی گوگل نیست. به عبارت دیگر اگر جایگاه یک کلمه کلیدی کم ارزش شما از صفحه*ی ۳ به ۵ رفته است یا یک کلمه*ی با ارزش شما، از صفحه*ی ۱۰ به ۱۵ رفته است، ممکن است نشانه*ای از جریمه نباشد و تنها تغییرات الگوریتمی این تغییرات را باعث شده*اند.

    اگر یک کلمه*ی پر مخاطب شما از صفحه*ی ۱ به ۴ یا ۵ جابجا شده است و پس از چند روز به جایگاه خود برنگشته، به احتمال زیاد هدف پنالتی قرار گرفته*اید.

    چگونه پنالتی گوگل را از بین ببریم ؟
    نخستین نکته که باید به آن توجه کنید، فعالیت به گونه*ای است که در خطر جریمه شدن قرار نگیرید. هزینه*های خارج شدن از جریمه گاهی آنقدر زیاد است که حتی ممکن است فعالیت از صفر کاری آسان*تر باشد.

    برای خارج شدن از پنالتی گوگل و تبلیغات گوگل ، صبر و انتظار کافی عامل اصلی است. انجام فعالیت*هایی با عجله ممکن است شرایط را بدتر از قبل کند.

    با تولید محتوای خوب و با کیفیت و تلاش در جهت پاکسازی فعالیت*های مخرب گذشته، می*توانید امیدوار باشید، پس از مدتی شرایط به حالت قبلی برگردد.

    در شرایط پنالتی گوگل سعی کنید فعالیت*های سئو را متوقف کنید و تنها با استفاده از بازاریابی محتوایی از طریق شبکه*های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، به جذب مخاطب بپردازید. حضور مخاطبان بیشتر از روش*های فوق و دریافت بک*لینک*های واقعی به محتوای با کیفیت می*تواند باعث خنثی شدن فعالیت*های نادرست گذشته شود.

    اگر در سایت شما محتوای بی ارزش و با حجم زیاد وجود دارد، یکی از کارهای قابل انجام، پاکسازی این گونه محتواها می*تواند باشد. محتوایی که از نظر مخاطبان ارزشی ندارد و تنها با هدف فریب گوگل در سایت درج شده است، اگر اثر منفی بر سایت شما نداشته باشد، اثر مثبت نخواهد داشت.

    در خصوص بک*لینک*ها، اگر اقدام به خرید بک*لینک*های متعدد و مخرب کرده*اید، سعی کنید آن*ها را حذف کنید یا با استفاده از ابزار Disavow Tool اثر آن*ها را خنثی نمایید.

  7. #7
    تاریخچه قابلمه

    کهن*ترین وسیله پخت و پز از جنس سنگ در جهان با قدمت ۹۰۰۰ سال در مکزیک کشف شده*است. هرچند گروهی از پژوهشگران بر این باورند انسان*ها دیگ سفالین را دو بار، در دو ناحیه مختلف اختراع کرده*اند: اولی در آسیای شرقی در حدود ۱۶ هزار سال قبل و بعد در شمال آفریقا در حدود ۱۲ هزار سال قبل.
    سرویس قابلمه ایرانی
    سوپ خوری

    در ایران (به ویژه شهر مشهد و اردبیل) استفاده از دیگ سنگی و سفالی به نام دیزی برای پخت آبگوشت هنوز رواج دارد. تا اواسط دهه ۱۳۵۰ در ایران، پخت غذا با استفاده از قابلمه مسی معمول بود؛ ولی امروزه از قابلمه*های مسی بیشتر برای تزیین و به*عنوان عتیقه استفاده می*شود.
    ظروف سرامیکی

    جنس قابلمه
    قابلمه چدن
    سرویس قابلمه چدن

    قابلمه*های فلزی بسیار متداول هستند. قابلمه*های مسی انتقال حرارت را بخوبی انجام می*دهند و برای پخت مربا و سس بهترین گزینه هستند. قابلمه*های چدنی، پخش حرارت بهتری نسبت به دیگر قابلمه*های فلزی دارند. چرا که گرما را به خوبی در خود نگه می*دارند.
    سطل و زمین شوی

    این قابلمه*ها برای پخت*های طولانی مناسبند. قابلمه*های آلومینیومی ساده که به رویی معروفند، به سرعت تحت تأثیر بازها قرار گرفته و حتی دربرابر نمک خوردن نیز مقاوم نیستند.
    میز اتو


    گاهی از روکشهایی مانند تفلون یا سرامیک برای قابلمه*های آلومینیومی، چدنی یا فولاد زنگ نزن استفاده می*شود. در این قابلمه*ها باید از کفگیر چوبی و پلاستیکی و سیلیکونی استفاده نمود.
    سطل برنج

    قابلمه*های آهنی و چدنی گاهی با لعاب نیز پوشش داده می*شوند که باید از استفاده از این قابلمه*ها اجتناب نمود. قابلمه*های استیل برای جوشاندن آب مناسب هستند.
    پایه قابلمه

    علاوه بر سنگ و سفال، دیگ*های سرامیکی نیز حرارت را بخوبی در خود حفظ نموده و برای پخت طولانی مناسب هستند.
    سطل حصیری
    سبد حصیری

    با پیشرفت صنعت شیشه، قابلمه*های شیشه*ای نشکن و پیرکس نیز به عنوان انتخابی جدید در آشپزخانه مورد استفاده قرار می*گیرند
    وسایل آشپزخانه ابزارهایی هستند که با یاری آنها مواد خوردنی را می*توان به گونه*ای غذا تبدیل کرده و آماده خوردن کرد. این ابزارها را می*توان به دسته*های گوناگونی بخش کرد مانند ظروف، ابزارهای نگهداری خوراک، ابزارهای زدودن بسته*بندی، ابزارهای آمایش خوراک خام و ابزارها و ظروف پخت غذا.

  8. #8

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما امکان ویرایش پست های خود را دارید .
  •  
Untitled Document